• شماره ۱۶۷ ازما منتشر شد
  • وطن، مفهوم متغیر در میان نسل ها
  • وقتی که خانه، خانه بود و چراغ ما در خانه می سوخت
  • وطن و نوشتن در مهاجرت، توان خلاقیت مرز نمی شناسد
  • خون قلم نریز برای گرفتن مزد!
  • آزما برگزار می کند، لایو اینستاگرامی کتاب “زنی شبیه تهران”
  • کتاب‌های پیشنهادی باراک اوباما در سال ۲۰۲۱
  • نگاه جامعه‌شناسانه به نمایش «ارور ۴۰۴»/ این یک «نمایش» نیست!
  • آغاز داوری آثار بیستمین دوره جایزه قلم زرین از فروردین ۱۴۰۱/ هنوز امکان مالی برای جداسازی حوزه‌های کودک و نوجوان فراهم نیست
  • از نویسنده ایرانی رنج تنهایی و حرمان میماند
  • زندان نوشت ها از «ساد» تا محمد تقی ارانی
  • نویسندگان ما از اعتراف هراس دارند
  • در نشست انتشرات میچکا تاکید شد: میترا نوحی جهرمی از نویسندگان خواست در مورد موضوعات جهان‌شمول بنویسند
  • نگاهی به کتاب «از گائینک تا جائینک» تاریخ گوینک/گائینک به‌چه عصری بازمی‌گردد؟/ فقدان حضور زنان در سرتاسر کتاب
  • چهار کتاب برای علاقه‌مندان به بازیگری و نویسندگی
    • افراد آنلاین : 0
    • بازدید امروز : 2
    • بازدید دیروز : 322
    • بازدید این هفته : 3245
    • بازدید این ماه : 11677
    • بازدید کل : 1974616
    • ورودی موتورهای جستجو : 15118
    • تعداد کل مطالب : 3180


    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    ​از سِیر تا غروب؛ قطعاتی از مسعود شعاری
    بازديد : iconدسته: اخبار

    کتاب «از سِیر تا غروب» که شامل قطعاتی به آهنگ‌سازی مسعود شعاری در حیطه سه‌تارنوازی معاصر است، توسط انتشارات هنر موسیقی منتشر شد.

    ایبنا: مسعود شعاری موسیقی ایرانی و نواختن سه‌تار را در محضر بزرگانی چون محمدرضا لطفی، حسین علیزاده، داریوش طلایی و علی‌اصغر بهاری آموخته و از دوران جوانی وارد عرصه تک‌نوازی و بداهه‌پردازی، گروه‌نوازی و همچنین فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی شده است. فعالیت‌های اجرایی، پژوهشی و آموزشی وی در زمینه موسیقی کلاسیک ایران گویای دلبستگی و شناخت عمیق اوست که در تمرکزش بر سه‌تار و تولید آثاری با محوریت این ساز تجلی پیدا کرده است.

    قطعات این مجموعه تجربیاتی است از ساخته‌های او در حوزه شیوه‌های مختلف نوازندگی سه‌تار در آلبوم‌های «انتظار»، «سِیر»، «در سایۀ باد» و «غروب» که برخی از این قطعات در محدوده فواصل موسیقی ایرانی نیستند، ازجمله «سِیر»، «فرح‌انگیز»، «اَشین» و «شور عشق»، اما به‌نوعی الهام‌گرفته از موسیقی سنتی و محلی هستند.

    وی آن‌ها را با شیوه خاص خود ساخته و به‌صورت تک‌نوازی یا گروه‌نوازی اجرا کرده است. در قسمتی از کتاب تکنیک‌های پیشرفته و ابداعی شعاری با معرفی علامت و شیوه اجرای آن‌ها با متن و عکس شرح داده شده‌اند.

    آوانگاری، نت‌نویسی و آماده‌سازی نهایی این قطعات توسط جعفر صالحی انجام شده است. این کتاب با قیمت ۳۰هزارتومان توسط انتشارات هنر موسیقی در دسترس مخاطبان قرار دارد.


    iconادامه مطلب

    

    __(Comments are closed.,'kubrick')

    
    Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY