• شماره ۱۶۵آزما منتشر شد
  • وطن، مفهوم متغیر در میان نسل ها
  • وقتی که خانه، خانه بود و چراغ ما در خانه می سوخت
  • وطن و نوشتن در مهاجرت، توان خلاقیت مرز نمی شناسد
  • خون قلم نریز برای گرفتن مزد!
  • آزما برگزار می کند، لایو اینستاگرامی کتاب “زنی شبیه تهران”
  • کتاب‌های پیشنهادی باراک اوباما در سال ۲۰۲۱
  • نگاه جامعه‌شناسانه به نمایش «ارور ۴۰۴»/ این یک «نمایش» نیست!
  • آغاز داوری آثار بیستمین دوره جایزه قلم زرین از فروردین ۱۴۰۱/ هنوز امکان مالی برای جداسازی حوزه‌های کودک و نوجوان فراهم نیست
  • از نویسنده ایرانی رنج تنهایی و حرمان میماند
  • زندان نوشت ها از «ساد» تا محمد تقی ارانی
  • نویسندگان ما از اعتراف هراس دارند
  • در نشست انتشرات میچکا تاکید شد: میترا نوحی جهرمی از نویسندگان خواست در مورد موضوعات جهان‌شمول بنویسند
  • نگاهی به کتاب «از گائینک تا جائینک» تاریخ گوینک/گائینک به‌چه عصری بازمی‌گردد؟/ فقدان حضور زنان در سرتاسر کتاب
  • چهار کتاب برای علاقه‌مندان به بازیگری و نویسندگی
    • افراد آنلاین : 0
    • بازدید امروز : 338
    • بازدید دیروز : 131
    • بازدید این هفته : 2688
    • بازدید این ماه : 14341
    • بازدید کل : 1962346
    • ورودی موتورهای جستجو : 14929
    • تعداد کل مطالب : 3180


    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    نمایشگاهی از آثار دو هنرمند ایرانی در نیویورک
    بازديد : iconدسته: اخبار

    گالری امپتی اسپیس در نیویورک از امروز مهمان نمایشگاهی از مجموعه آثار دو هنرمند ایرانی است.

    به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که از امروز ۱۸ اردیبهشت / ۸ مه افتتاح می‌شود و تا ۱۶ خرداد/ششم ژوئن ادامه دارد، مجموعه‌ای شامل ویدیوآرت، فوتو استوری و پرچم‌های سوزندوزی شده از شهرام انتخابی و غزاله سیدآبادی به نمایش در می‌آید.

    این نمایشگاه نگاهی به تاریخ و فرهنگ غرب آسیا (خاورمیانه) دارد و مدیوم‌های مختلفی در آن استفاده شده که در کنار هم تصویر واضح‌تری از مجموعه به‌دست می‌دهند. بخشی از این نمایشگاه به ویدئوی «آتش‌افروز» اختصاص دارد که روایت یک «گذرنده» است که دوره‌های تاریخی را پشت سر می‌گذارد. او که نه اعتقادی به آرمانشهرهای تعریف‌شده دارد و نه در رویای بازگشت به گذشته است با پشت سرگذاشتن چهارچوب‌های سنتی و جهان‌بینی‌های منطقه‌ای به سوی «فرا آرمانشهر» می‌رود. قهرمان پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و غلبه بر آن‌ها ما را با جهانی روبه‌رو می‌کند که روبه نابودی است. 

    در بخش دیگری از نمایشگاه فوتو استوری با نام «افسانه‌ شکوفه‌ سرخ» به نمایش در می‌آید که شاملو ۱۸ تابلو است و افسانه‌ای را روایت می‌کند که در آن اسطوره و مشکلات امروز در هم آمخیته است، افسانه‌ درختی که آخرین گلش را برای حفظ زمین نگه داشته است و منتظر نجات دهنده‌ای است که با سفینه‌ای دنبالش می‌آید.

    نمایشگاه تابلوهای سوزندوزی شده‌ بخش دیگری از این نمایشگاه است که با مشارکت مردم محلی روستای سیدآباد خراسان در قالب «گروه گوین» تولید شده‌اند. هدف از این همکاری، گسترده‌تر کردن میدان هنر معاصر و استفاده از امکاناتی‌ است که رو به نابودی می‌روند و در عرصه‌ هنری توجهی به آن‌ها نمی‌شود.

    این نمایشگاه پس از افتتاح در نیویورک، با افزودن بخش‌هایی در تهران و سپس در چند کشور اروپایی مثل آلمان و نروژ برگزار خواهد شد.


    iconادامه مطلب

    

    __(Comments are closed.,'kubrick')

    
    Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY