• شماره ۱۶۵آزما منتشر شد
  • وطن، مفهوم متغیر در میان نسل ها
  • وقتی که خانه، خانه بود و چراغ ما در خانه می سوخت
  • وطن و نوشتن در مهاجرت، توان خلاقیت مرز نمی شناسد
  • خون قلم نریز برای گرفتن مزد!
  • آزما برگزار می کند، لایو اینستاگرامی کتاب “زنی شبیه تهران”
  • کتاب‌های پیشنهادی باراک اوباما در سال ۲۰۲۱
  • نگاه جامعه‌شناسانه به نمایش «ارور ۴۰۴»/ این یک «نمایش» نیست!
  • آغاز داوری آثار بیستمین دوره جایزه قلم زرین از فروردین ۱۴۰۱/ هنوز امکان مالی برای جداسازی حوزه‌های کودک و نوجوان فراهم نیست
  • از نویسنده ایرانی رنج تنهایی و حرمان میماند
  • زندان نوشت ها از «ساد» تا محمد تقی ارانی
  • نویسندگان ما از اعتراف هراس دارند
  • در نشست انتشرات میچکا تاکید شد: میترا نوحی جهرمی از نویسندگان خواست در مورد موضوعات جهان‌شمول بنویسند
  • نگاهی به کتاب «از گائینک تا جائینک» تاریخ گوینک/گائینک به‌چه عصری بازمی‌گردد؟/ فقدان حضور زنان در سرتاسر کتاب
  • چهار کتاب برای علاقه‌مندان به بازیگری و نویسندگی
    • افراد آنلاین : 0
    • بازدید امروز : 704
    • بازدید دیروز : 388
    • بازدید این هفته : 7651
    • بازدید این ماه : 14917
    • بازدید کل : 1961377
    • ورودی موتورهای جستجو : 14901
    • تعداد کل مطالب : 3180


    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    عنوان محصول چهارم

    توضیح محصول
    توضیح محصول
    توضیح محصول

    چرا تام کروز و دی کاپریو سریال بازی نمی کنند؟
    بازديد : iconدسته: سینما

    محمدرضا لطفی، معتقد است، بازیگران سرشناس و سوپراستارهای جهان، برخلاف ایران، خیلی در دسترس مخاطب نیستند و سریال بازی نمی‌کنند. بلکه مخاطب، برای دیدن آن‌ها به سینما می‌رود.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا لطفی، کارگردان و منتقد سینما که این روزها فیلم «روایت ناپدید شدن مریم» را به صورت آنلاین در سینمای هنر و تجربه روی پرده دارد، منتقد جدی استفاده سریال‌های نمایش خانگی از چهره‌های بازیگری است. 

    این منتقد در این‌باره می‌گوید: «با گسترش سریال‌های شبکه نمایش خانگی یک اتفاق منفی در حال رخ دادن است، آن هم این است که در همه جای دنیا، وظیفه شبکه نمایش خانگی کشف و معرفی بازیگران جدید است، چون سینما نهایت بُعد حرفه‌ای صنعت تصویر به حساب می‌آید؛ ولی چیزی که ما در شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌های خودمان می‌بینیم این است که یک بخشی از هنرمندان را از چهره‌های تلویزیونی و بخشی دیگر را از سینما انتخاب کرده‌اند.»

    او ادامه می‌دهد: «شبکه نمایش خانگی به جای این‌که تعدادی چهره جدید معرفی کند، ستاره‌ها و چهره‌های شناخته شده سینما را وارد شبکه نمایش خانگی کرده است تا مخاطب خود را افزایش دهد. یک چهارچوب حرفه‌ای وجود دارد که هیچ وقت تام کروز یا لئوناردو دی‌کاپریو در سریال بازی نمی‌کنند.»

    این کارگردان تاکید می‌کند: «این حرکت شبکه نمایش خانگی باعث می‌شود تعریف سوپر استار در شبکه نمایش خانگی و در سینما به هم بخورد. سوپر استار نباید زیاد در دسترس باشد، باید کسی باشد که مخاطب یک روز برای دیدن او وقت بگذارد، بلیت تهیه کند و به سینما برود. در واقع مخاطب باید برای دیدن سوپر استار وقت بگذارد نه این‌که سوپر استار به راحتی به خانه مخاطب بیاید.»

    او در پایان می‌گوید: «نتیجه در دسترس بودن هنرمند این است که مخاطب عادت کرده آن چهره شناخته شده را در شبکه نمایش خانگی و در خانه ببیند و زمانی که اوضاع سینماها بهبود پیدا کند، حاضر نیست برای دیدن آن هنرمند به سینما برود و این یک آسیب جدی برای سینما به حساب می‌آید.»


    iconادامه مطلب

    

    __(Comments are closed.,'kubrick')

    
    Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY