خبر خوش برای طرفداران آسیایی «هری پاتر»
بازديد : iconدسته: اخبار,ادبیات,سینما

خبر خوش برای طرفداران آسیایی «هری پاتر»

طرفداران آسیایی «هری پاتر» به‌زودی می‌توانند حال و هوای این مجموعه داستانی را در فضایی مشابه تجربه کنند که در ژاپن در قالب یک پارک موضوعی ساخته شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، دوستداران «هری پاتر» می‌توانند در پارک موضوعی جدیدی که روز جمعه در شهر توکیو در ژاپن افتتاح شده است، چوب‌دستی‌های جادو در دست بگیرند، ردا بر تن کنند و در دنیای این پسرک جادوگر غرق شوند.

این پارک موضوعی جدید در بخش غربی پارک بازی محبوب «توشیمائن» ساخته شده است که در سال ۲۰۲۰ پس از گذشت ۹۴ سال تعطیل شد. «استودیو برادران وارنر» در این پارک موضوعی تعدادی از لوکیشن‌های مشهور مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» همچون «خیابان دیاگون» ‌و «وزارتخانه جادو» را بازخلق کرده است.

«توربن جنسن» ـ نائب رییس استودیو برادران وارنر توکیو ـ بیان کرد: «موقعیت مکانی این پارک، نزدیک به پایتخت ژاپن ایده‌آل است، به‌خصوص که گردشگری جهان پس از همه‌گیری کووید-۱۹ رو به رشد بوده است.»‌

نایب رییس استودیو برادران وارنر توکیو در جریان معرفی این پارک به رسانه‌ها، این پارک را تجربه جدیدی دانست و افزود: «با توجه به این‌که این نخستین تور «هری پاتر» در آسیا است و با در نظر گرفتن افزایش مسافران ورودی به ژاپن، ما در مرکز بازار منطقه‌ای قرار خواهیم گرفت.»

بلیت‌های این مجموعه از هم‌اکنون تا ماه اوت ۲۰۲۳ تمام شده است.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY