نسخه الکترونیک ماهنامه آزما شماره ۸۰
بازديد : iconدسته: آرشیو نسخه الکترونیک

نسخه الکترونیک ماهنامه آزما شماره هشتادم

ماهنامه آزما

دانلود آزما ماهنامه ۸۰

جزئیات در ادامه مطلب :

فهرست نسخه الکترونیک ماهنامه آزما شماره ۸۰

همراه با

دکتر مصطفی گودرزی

گلناز کشاورز

دکتر ناصر آقایی

دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی

محمدعلی خیبر

سریا داوودی حموله

گیتی نوروزیان

و…..

 

در مجموعه اخیری که بر روی سایت مجله آزما قرار گرفته است در آستانه ۲۰ سالگی ماهنامه ادبی آزما نسخ الکترونیک این مجله ادبی بر روی فضای مجازی قرار گرفته است. در هر شماره به تفصیل مطالب داخلی مجله عنوان شده و برای مخاطبین قابل مشاهده است.

در این شماره از مجله نیز مطالبی از  دکتر ناصر آقایی، دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی ، محمدعلی خیبر‌، سریا داوودی حموله و گیتی نوروزیان را مشاهده می کنید.

ماهنامه ادبی آزما به سردبیری ندا عابد و مدیر مسئولی هوشنگ اعلم سال هاست که به بررسی وقایع روز فرهنگی و ادبی کشور و جهان می پردازد.

آزما مجله ای فرهنگی است که به حوزه ادبیات و تئاتر بیش از سایر وقایع هنری و فرهنگی می پردازد و در هر شماره ویژه نامه ای مختص مسائل روز ادبی و هنری جهان نیز در آن مشاهده می شود. مصاحبه با برزگان ادبیات ایران از جمله محمود دولت آبادی در کارنامه این مجله ثبت شده است. در این مجله علاوه بر پرداختن به وقایع ادبی مسائل مرتبط با حوزه هنرهای تجسمی،‌جشنواره های تجسمی و هنرمندان این بخش نیز معرفی شده و مورد توجه قرار می گیرد

در شماره های پیشین مجله آزما مصاحبه های بسیاری از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی و نقاشان و مجسمه سازان نیز صورت گرفته که شرح مصاحبه ها را می توانید در بخش نسخه های الکترونیک مجله آزما دریافت و مشاهده کنید.

برای آن دسته از مخاطبین مجله آزما که تا علاقمند به دریافت نسخه های الکترونیک مجله هستند تمامی نسخ بر روی وب سایت قرار گرفته است و نه تنها شماره جدید بلکه نسخ قدیمی را نیز می توانید دریافت کنید.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY