نمایشگاه آنلاین شیشه‌گران در حال و هوای کرونا و قرنطینه
بازديد : iconدسته: هنر های تجسمی

بهزاد شیشه‌گران نمایشگاه نقاشی مجازی با عنوان کرونا برگزار می‌کند. این نمایشگاه از عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و تا حدود ۱۵ روز نیز ادامه دارد. 

البته این نخستین نمایشگاه مجازی این هنرمند نقاش نیست و او پیش‌تر نیز بارها آثارش را به همین شیوه در دنیای مجازی به نمایش گذاشته بود. در همین راستا شیشه‌گران در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره علت برگزاری این نمایشگاه توضیح می‌دهد: در قرنطینه در شرایط نامطمئن و بی‌ثبات و بحرانی در این روزهای کرونایی این سوال را برای خود یافته‌ام که زندگی هنری من بی‌ حرفه‌ام به چه کار می‌آید؟ هنر با دل آدمی با درون آدم‌ها پیوند دارد و من افتخارم در این است که نیم قرن با این دل پیوند دارم.


او می‌گوید: امروز همه در انزوا با محدودیت‌های بسیار زندگی می‌کنیم. همه درد می‌کشیم و همه در دل یکدیگر غریبیم. هنری که نسبت به زندگی و پیرامون خود و حافظه مشترک و همگانی مردم روزگار خود بی‌اعتنا باشد، بی‌شک خنثی است، لذا از این تنگناها استفاده کردم و در قرنطینه و انزوای خودخواسته به عنوان یک فرصت مهم نمایشگاه نقاشی را تدارک دیده‌ام که متأثر از فضایی است که در آن زندگی می‌کنیم و حال درصدد هستم این نمایشگاه را در شبکه‌های اجتماعی یا هر رسانه دیگر که چند سالی است در آن‌ها فعالم و آثارم را به نمایش می‌گذارم با مخاطبین خود به اشتراک بگذارم تا شاید ادای دینی باشد به کادر درمانی فداکار کشورمان و هموطنانی که متأسفانه در بین ما نیستند.

نمایشگاه مجازی نقاشی‌های بهزاد شیشه‌گران از ساعت ۴ عصر روز دوشنبه (اول اردیبهشت‌ماه) در صفحه‌های این هنرمند در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام آغاز می‌شود و برای مدت حدودا ۱۵ روز، هر روز یک اثر هنری به نمایش گذاشته می‌شود. 


 


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY