نهمین جنگ ستارگان، از رقبای ستاره‌ای جا ماند!/ نگاهی به پرفروش‌ها
بازديد : iconدسته: اخبار

«جنگ ستارگان» همچنان پرفروش‌ترین فیلم این روزها در سینماهای جهان است اما از قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم‌ها جا مانده است.

ایرنا: نهمین قسمت از مجموعه جنگ ستارگان، نه تنها نتوانست نظر منتقدان سینمایی را جلب کند، بلکه در فروش گیشه نیز از دیگر قسمت‌های این مجموعه عقب افتاد و نتوانست رکوردشکنی آنها را تکرار کند.

این هفته هم جنگ ستارگان با خیزش اسکای واکر (Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker) در صدر جدول فروش هفتگی جای دارد.

این فیلم که به کارگردانی جفری جاکوب آبرامز J.‌J.Abrams ساخته شده، همچنان در تعطیلات ژانویه، پرمخاطب است. جنگ ستارگان این هفته در سومین هفته نمایش، فروش ۳۳ میلیون دلاری و فروش جهانی ۹۱۸ میلیون دلار را در کارنامه خود ثبت کرده است.

جایگاه دوم در اختیار فانتزی ماجراجویانه جومانجی مرحله بعد (Jumanji:The Next Level) است. جیمز کامرون James Cameron کارگردان این فیلم این هفته در ادامه فروش خوب فیلمش، در هفته چهارم، فروش هفتگی ۲۶ میلیون دلاری و فروش جهانی ۶۱۰ میلیون دلار را در کارنامه دارد.

زنان کوچک (Little Women)، در رتبه سوم فروش هفتگی، با فاصله بسیاری با جومانجی ایستاده است.این درام خانوادگی به کارگردانی گرتا گرویگ، در هفته دوم نمایش، به فروش ۱۳ میلیون دلاری در هفته و فروش ۸۰ میلیون دلاری در سینماهای جهان رسیده است. رتبه چهارم جدول فروش هفتگی، در اختیار قسمت جدیدی از مجموعه فیلم‌های ترسناک کینه است.

فیلم کینه (The Grudge) قسمت چهارم فیلمی در ژانر وحشت است که قسمت نخست آن در سال ۲۰۰۴ منتشر شد اما این فیلم به نوعی بازسازی این مجموعه در جایی دیگر به شمار می‌آید.

کینه به کارگردانی نیکلاس پس و با بازی آندره‌آ ریسبرو، دمیان بیچیر، جان چو، بتی گیلپین، لین شی، جکی ویور و… ساخته شده است.

این فیلم در نخستین هفته نمایش، فروش هفتگی ۱۱ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۷ میلیون دلار را به نام خود ثبت کرده است.

انیمیشن یخ‌زده ۲ (Frozen II) در جایگاه پنجم فروش هفتگی، رکورد پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما که در اختیار قسمت اول این مجموعه بود را شکست.

یخ زده ۲ در هفته هفتم نمایش، در فروش هفتگی ۱۱ میلیون دلار و در فروش جهانی یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون دلار فروش داشته است.

پنج فیلم دوم فروش هفتگی از این قرار است:

انیمیشن جاسوسان نامحسوس (Spies in Disguise)، در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۱۰ میلیون دلار و فروش جهانی ۸۸ میلیون دلار

چاقوکش‌ها (Knives Out) در هفته ششم نمایش، با فروش هفتگی ۹ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۴۷ میلیون دلار
سنگ‌های قیمتی (Uncut Gems) در هفته چهارم نمایش، با فروش هفتگی ۸ میلیون دلار و فروش جهانی ۳۶ میلیون دلار
بامب‌شل (Bombshell) در هفته چهارم نمایش، با فروش هفتگی ۴ میلیون دلار و فروش جهانی ۲۵ میلیون دلار

گربه‌ها (Cats) در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی ۲ میلیون هزار دلار و فروش جهانی ۵۷ میلیون دلار
 


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY