احداث یک پارک با تم کتابی در شهر نشویل امریکا
بازديد : iconدسته: اخبار

پارک‌های موضوعی با تم کتاب در شهرهای مختلف امریکا و اروپا فراگیر شده و این بار قرار است به زودی یک پارک کتابی جدید در شهر نشویل ایالت تنسی امریکا افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از فاکس‌نیوز- قرار است یک پارک موضوعی تعاملی جدید با تم کتاب در ایالت تنسی و در شهر نشویل امریکا افتتاح شود. هدف از احداث این پارک‌ها تشویق کودکان به مطالعه از طریق آوردن المان‌های داستان‌های محبوب دوران کودکی‌شان در پارک‌ها و مراکز تفریحی همراه با جاذبه‌های الهام‌گرفته از ادبیات است.

شایان ذکر است که این پارک موضوعی محصول و ساخت استودیو استوری لند است که با استودیو‌های بین‌المللی نظیر دیسنی‌لند، مارول لگولاند و … همکاری می‌کند و به والدین کمک می‌کند با رفتن به این قبیل پارک‌ها عشق به مطالعه را در کودکانشان به وجود آورند.

گفتنی است که طراحی این پارک‌ها به منظور ترغیب پارک‌روهای کودک و بزرگ‌سال به مطالعه همراه با حس ماجراجویی فانتزی و لذت‌بخش و درگیر شدن بازدیدکنندگان با داستان‌های متنوع بر اساس ایجاد تمایل برای خواندن آن‌ چیزی است که ورای مواد آموزشی و درسی در مدرسه‌ها فرا گرفته می‌شود.

این پارک‌ها مکان‌های باشکوهی هستند که زندگی تمام افراد جامعه را از طریق اشکال مختلف داستان‌گویی غنی و پربار می‌کند و کودکان می‌توانند عناصر داستان‌هایی را که برایشان روایت شده، بببیند، بشنوند و لمس کنند؛ مثل اینکه خودشان داخل کتاب‌ها هستند.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY