اسامی داوران مسابقه جهانی «نقاشی در قرنطینه» گالری گلستان اعلام شد
بازديد : iconدسته: هنر های تجسمی

فرشید مثقالی، کامبیز درم بخش و تارا بهبهانی مسابقه نقاشی در قرنطینه گالری گلستان را داوری می‌کنند، کودکان زیر ١٠ سال ایران و دنیا می‌توانند نگاه، خاطرات و تصاویر ذهنی خود را از بحران جهانی کرونا نقاشی و تا ۲۰ اردیبهشت به ایمیل این گالری ارسال کنند.

لیلی گلستان مدیر این گالری که در اوایل فروردین ماه از کودکان زیر ۱۰ سال خواست تا ۲۰ اردیبهشت آثارشان را به ایمیل گالری گلستان ارسال کنند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این رویداد را در راستای در سرگرم کردن کودکان در ایام قرنطینه و خانه نشینی به دلیل تمهیدات پیشگیرانه ویروس کرونا در خانه عنوان کرده بود.
گالری گلستان ضمن معرفی داوران این مسابقه از مشارکت شهرداری تهران خبر داد و در بیانیه ای اعلام کرد: کودکان زیر ١٠ سال ایران و دنیا، نگاه، خاطرات و تصاویر ذهنی خود از بحران جهانی کرونا همراه با بیم و امیدهای کودکانه خود از قرنطینه و در خانه ماندن و قدردانی از جامعه پرستاران و پزشکان و درس خواندن در خانه و … را نقاشی می‌کنند.

آثار ارسال شده به این مسابقه بزرگ، توسط هیات داوران متشکل از استاد فرشید مثقالی استاد کامبیز درم بخش و خانم تارا بهبهانی هنرمند نقاش بررسی و داوری می‌شوند.

در پایان، اقدامات زیر با مشارکت شهرداری تهران و گالری گلستان انجام خواهد شد:

 – به ۱۰ اثر برگزیده لوح سپاس (زندگی) با امضای شهردار تهران و مدیر گالری گلستان اهدا می‌شود.

– به ۱۰ اثر برگزیده هدایای نقدی اهدا می‌شود.

– به ۳ اثر به عنوان برندگان اول، دوم و سوم مبلغ سه، دو و یک میلیون تومان اهدا می‌شود.

آثار برگزیده اول، دوم و سوم با مشارکت اداره زیباسازی منطقه پنج شهرداری بر روی یکی از دیوارهای منطقه با نام سه کودک خالق اثر، دیوارنگاری و نقاشی می‌شود.

شهرداری تهران کتابی از ۵۰ اثر برگزیده شده توسط هیات داوران چاپ خواهد کرد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اردیبهشت به ایمیل گالری گلستان به نشانی info@golestangallery.com ارسال کنند.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY