بزرگداشت عزت‌الملوک فرمانفرمائیان در «زنی در فراسوی زمان»
بازديد : iconدسته: هنر های تجسمی

بزرگداشت زنده‌یاد عزت‌الملوک فرمانفرمائیان(پیرنیا) با عنوان «زنی در فراسوی زمان» ششم اسفند با سخنرانی منصوره اتحادیه و برخی چهره‌های دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشر تاریخ ایران نشست «زنی در فراسوی زمان» بزرگداشت زنده‌یاد عزت‌الملوک فرمانفرمائیان (پیرنیا) را از ساعت ۱۷ سه شنبه ششم اسفند ۱۳۹۸ در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار، کانون زبان فارسی برگزار می‌کند.

در این نشست دکتر منصوره اتحادیه (نظام مافی)، موژان خامنه‌ای (پیرنیا)، سُعاد پیرا، الهام ملکزاده، علی‌رضا میرعلی‌نقی، فیروز فیروز، محمدرضا طهماسب‌پور و حامد فولادوند سخنرانی خواهند کرد.

رونمایی زندگی و کارنامه عزت‌الملوک فرمانفرمائیان

در این نشست همچنین از کتاب دو جلدی زندگی و کارنامه عزت الملوک فرمانفرمائیان نیز رونمایی خواهد شد. جلد نخست این مجموعه «زنی در فراسوی زمان» نام دارد و جلد دوم نیز عنوان «زنی پشت دوربین عکاسی» را به خود گرفته است. این دو مجلد مجموعه مقالاتی است به قلم منصوره اتحادیه (نظام مافی)، موژان خامنه‌ای (پیرنیا)، سعاد پیرا، الهام ملک زاده، فیروز فیروز و محمدرضا طهماسب پور که به تازگی توسط نشر تاریخ ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند.

عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار واقع در خیابان ولی‌عصر، سه‌راه زعفرانیه، خیابان عارف‌نسب، شمارهٔ ۱۲، مراجعه کنند.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY