تلاش کتابفروشی تخصصی شهر آمستردام برای جلب هنرمندان
بازديد : iconدسته: اخبار

فضای مندو آن را به یک کتاب‌فروشی منحصر به‌فرد تبدیل کرده است. در این کتابفروشی شهر آمستردام کتاب‌های هنری با فضای داخلی هماهنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، مندو (MENDO) کتاب‌فروشی تخصصی در آمستردام است که عاشقان کتاب را مجذوب خود می‌کند. گلچینی از بهترین کتاب‌های طراحی، هنر، گردشگری و آشپزی در طبقات کتاب‌فروشی چیده شده‌اند که خود از جلدهای ضخیم کتاب‌ها پدید آمده‌اند. فضای مندو آن را به یک کتاب‌فروشی منحصر به‌فرد تبدیل کرده است و همچنین مندو خود به عنوان ناشر با عکاسان، طراحان و هنرمندان هلند همکاری می‌کند.

«روی ریتستاپ» و شریکش «جاست آلبروندو» در سال ۲۰۰۲ این کتابفروشی را به طور انحصاری برای فروش و عرضه کتاب‌های هنری افتتاح کردند که تا کنون در جلب هنرمندان موفق ظاهر شده است. این کتابفروشی در شهر آمستردام به مرکزی برای تبادل نظر هنرمندان مشهور هلند تبدیل شده است و هر کسی در شهر بخواهد چند هنرمند در تمامی رشته‌های این کشور را ببیند، می‌تواند سری به این کتابفروشی بزند.

این کتابفروشی در فضای مجازی یکی از فعال‌ترین کتابفروشی‌های کشور هلند محسوب می‌شود و توانسته جایزه بهترین فروشگاه آنلاین کتاب را در کشور کسب کند. شهرت کتابفروشی مندو در کشور هلند و به خصوص شهر آمستردام به جایی رسیده است که مردم برای انتخاب بهترین آثار مکتوب در زمینه‌های مختلف هنری به این کتابفروشی مراجعه و حتی از مشاوره کارکنان آن استفاده می‌کنند.

ریتستاپ یکی از موسسان و مدیران کنونی کتابفروشی از طراحی محیط کتابفروشی می‌گوید و اعتقاد دارد حتی در طراحی داخلی سعی شده با کتاب‌ها هماهنگی داشته باشد. وی می‌گوید اینجا کتاب‌های هنری فروخته می‌شود و باید فضای کتابفروشی به گونه‌ای باشد که هنرمندان را جلب کند.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY