طرح‌های جلد آمازون برای کتاب‌های الکترونیک منتشرشده در کتابخوان کیندل
بازديد : iconدسته: اخبار

سایت آمازون در چند ماه گذشته امکانی برای کاربران و نویسندگان کتابخوان کیندل فراهم کرده است تا بتوانند جلدهای مورد نظر کتاب خود را نیز منتشر کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودایریدر، سایت آمازون در چند ماه گذشته امکانی برای کاربران و نویسندگان کتابخوان کیندل فراهم کرده است تا بتوانند جلدهای مورد نظر کتاب خود را نیز منتشر کنند و در واقع کتاب‌های الکترونیک تولیدشده را با جلد کتاب منتشر کنند. پیش از این همه کتاب‌های الکترونیک در سایت آمازون و کتابخوان کیندل بدون جلد منتشر می‌شد و تنها در سایت آمازون  قادر به دیدن آنها بودند. کاربران کیندل چند هفته‌ای است که قادر هستند حتی جلد کتاب مورد علاقه خود را در صفحه کتابخوان خود قرار دهند.
 
حالا آمازون قصد دارد امکانات بیشتری در اختیار کاربران و نویسندگان قرار دهد به طوری که در حال ارتقای ویژگی‌های درج جلدهای کتاب برای کاربران است. گفته می‌شود آمازون در حال طراحی جلدهای کتاب و در واقع قالب‌های پیش‌فرضی برای کتاب‌های الکترونیک است که دیگر نیاز به طراحی جلد کتاب برای نویسندگان وجود نخواهد داشت.
 
بر اساس این گزارش آمازون گفته این طرح‌های جلد برای تمام محصولات مکتوب و حتی اپلیکیشن‌های تولید شده در آمازون نیز قابل اجراست. ظاهراً آمازون در حال بهبود ظاهر محصولات و خدمات مربوط به آن است.
 


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY