فراخوان پویش کتاب‌خوانی «بانک امید»
بازديد : iconدسته: اخبار

فراخوان پویش کتابخوانی «بانک امید» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در معرفی این پویش که توسط انتشارات تلاوت آرامش راه‌اندازی شده، آمده است: 

«درد، علاوه بر دارو، به امید هم نیاز داد. به امیدی که شاید از نگاه مادرانه پرستاری یا لبخند پدرانه پزشکی منتشر می‌شود، می‌آید و می‌آید و می‌آید تا برسد به جریان درد جاری در رگ‌های بیماری و پخش بشود در تمام سلول‌های خسته و بی‌طاقتش روی تخت بیمارستان. فکرش را بکن! فکرش را بکن که همه این امیدها را جمع کنند توی یک بانک و هر بیماری که دلش تنگ شد برای زندگی یا هوای کوچه و خیابان بارانی به سرش افتاد، دست ببرد و از آن بانک امید، کمی روحیه و انگیزه وام بگیرد، بدون ضامن و معرف. بدون آنکه اشک توی چشم‌هایش جمع شود و حسرت، قاب نگاهش را بارانی کند… .

خیلی خوب می‌شود مگرنه؟! خیلی خوبتر می‌شود اگر همه ما حسابی در آن بانک امید باز کنیم و هرچه امید و زندگی می‌توانیم را با صدایمان کنار بگذاریم تا هر بیماری که دلش تنگ شد برای زندگی، یا هوای کوچه و خیابان بارانی به سرش افتاد، دست ببرد و… اصلاً هم خیلی راحت است، هر قطعه برگزیده از کتاب خوبی که می‌شناسید را بخوانید و صدایتان را به «بانک امید» بسپارید.


 اگر کتابی در نظر ندارید، ما اینجا، لیستی از کتاب‌های خوب را به شما معرفی می‌کنیم، قطعه‌ای از انتخاب‌تان را بخوانید و صدایتان را به شناسه ما @Telavat_Aramesh در همه پیام‌رسان‌ها، ارسال کنید.


 تعداد حساب، محدودیتی ندارد و شما می‌توانید هر تعداد فایل صوتی که می‌خواهید برای بانک امید بفرستید. بانک امید، در اختیار همه بیمارانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و حتی خانه، بستری یا قرنطینه هستند، قرار می‌گیرد و صدای شما گرمابخش دوره درمان آن‌ها می‌شود.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY