فستیوال سالیانه پیانو کلارا در دور هفتم برگزار می شود
بازديد : iconدسته: اخبار

هفتمین فستیوال پیانو کلارا توسط کنسرواتوار موسیقی تهران با حضور داوران بین المللی برگزار می‌شود.

ایرنا: فستیوال پیانو کلارا تا کنون شش دوره خود را به همت کنسرواتوار تهران برگزار کرده است و در آبان ماه سال جاری به دور هفتم خود خواهد رسید.

بهزاد معافی رئیس کنسرواتوار تهران در گفت و گوی خود با ایرنا در باره این رویداد هنری گفت: این فستیوال روزهای دوشنبه ١٣ و جمعه ۱۷ آبان ٩٨ در کنسرواتوار تهران و مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی تهران برگزار خواهد شد و در آن بیش از یکصد نوازنده پیانو از سراسر ایران به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود:  در این دوره خانم  بیچیکاشویلی مدیر بخش گسترش موسیقی گرجستان ونوازنده ای بین المللی و رئیس فستیوال ها و مسابقات متعدد جهانی پیانو در کنار تقی ضرابی، هماسادات افسری و کلارا بوکوچاوا تیم داوری این فستیوال را تشکیل داده اند.

وی از حمایت های معنوی دکتر محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، مدیران بنیاد رودکی و مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی تشکر و قدردانی کرد.

بهزاد معافی، گفت: علت نامگذاری این فستیوال بنام کلارا، قدردانی و میهمان نوازی ما ایرانی ها از کلارا بوکوچاوا مدرس گرجستانی پیانو است که از ۱۸ سال قبل در کنسرواتوار تهران به امر تدریس نوازندگی پیانو مشغول است و ما تصمیم گرفتیم این فستیوال را به پاس زحمات و همکاری های این مدرس بین المللی بنام او نامگذاری کنیم.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY