فیلم‌هایی که باید یخِ سینما را آب ‌کنند
بازديد : iconدسته: سینما

پس از یک هفته‌ای که از بازگشایی سینماها می‌گذرد همچنان سینمادارها در انتظار آثاری هستند که یخ سینما را باز کند و رونق گیشه دوباره بازگردد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، امروز چهارشنبه و در آستانه تعطیلات پایان هفته در مقایسه با روز گذشته تعداد سالن های فعال سینما از ۹۷ به ۶۸ سالن کاهش یافته است و این درحالی ست که به نظر می رسد پایان هفته استقبال از سینماها افزایش داشته باشد.

هرچند به زعم برخی از کارشناسان سینما این افت فروش سینماها و کاهش سالن‌های فعال به ایام سوگواری حضرت زهرا (س) نیز مرتبط است و حالا باید دید که از روز دوشنبه هفته آینده آیا فیلم های دیگری هم متقاضی اکراندر سینماها خواهند شد یا خیر؟

اما در حال حاضر فیلم‌های تا ابد، روزهای نارنجی، جهان با من برقص، عطر داغ، یادم تو رو فراموش، پیش میشی، آقای سانسور و دیدن این فیلم جرم است درحال اکران هستند و در سینماهای هنرو تجربه نیز سه فیلم خط باریک قرمز، یلدا و منگی اکران شده است.

در میان این آثار نیز دیدن این فیلم جرم است با توجه به موضوع فیلم و اینکه تنها یک هفته است که از زمان اکران آن می‌گذرد همچنان با اختلاف پرفروش ترین فیلم این روزهای سینما است.

این فیلم هر چند تنها رد سینماهای حوزه هنری اکران شده توانست رکورد فیلم های سینمایی که در دوران کرونا اکران شده بودند را بشکند و با جذب ۱۰ هزار تماشاگر به فروش ۱۲۰ میلیون تومانی برسد.

پیش بینی می شود با اضافه شدن سینماهای تهران به سینماهای اکران کننده دیدن این فیلم جرم است سطح فروش این فیلم بتواند جهش چشمگیری را تجربه کند. شب گذشته نیز این فیلم علاوه بر فروش در پردیس سینمایی چارسو به سانس فوق العاده رسید.

اما دو فیلم  پیش میشی و آقای سانسور نیز به ترتیب دیگر فیلم‌های پرفروش این هفته سینماها هستند.

امروز نیز سینماهای سراسر کشور ۵۴۹ بلیت فروختند که در مجموع فروش این میزان بلیت نیز ۷ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۲۴۳ تومان بوده است.

معرفی سه فیلم پرفروش امروز

دیدن این فیلم جرم است که حالا چند روزی از اکران آن می گذرد با بازی مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حمیدرضا پگاه، حسین پاکدل، محمود پاک نیت، احسان امانی، حسن زارعی، حمید ابراهیمی، محمدرضا مالکی، مرتضی زارع، مهرداد فلاحتگر، احسان شیخی، مهدی سجادیان ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند… صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه… الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا…

فیلم سینمایی پیش میشی به کارگردانی حسین قناعت با بازی بهاره رهنما، رضا شفیعی جم، نفیسه روشن، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب، طاها عابدی، ماهان عابدی، مهدی حدادی تولید شده است. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه…

فیلم سینمایی آقای سانسور نیز با بازی بهاره رهنما، بهرام افشاری، محمدرضا فروتن، بهنوش بختیاری، محمود پاک نیت، امید روحانی، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، آریانا مثنوی، علی مثنوی، حسن نوری، صحرا اسدالهی، شاهین باباپور، علی ضیایی، امیراشکان مثنوی، علی برقی ساخته شده است.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY