کتابی درباره خشونت خانگی در صدر پرفروش‌های آمازون
بازديد : iconدسته: اخبار

با بالا رفتن آمار خشونت خانگی در روزگار کرونا، کتابی با این موضوع رتبه‌ اول را در فهرست کتاب‌های پرفروش آمازون به‌دست آورد.

به گزارش ایرنا به قل از ناین نیوز، اگرچه خانه‌نشینی و قرنطینه سراسری جهان مردم را از ابتلا به کرونا در امان نگه داشته اما زندگی را برای قربانیان خشونت خانگی از همیشه سخت‌تر کرده است.

در میان افزایش ۱۵ تا ۳۰ درصدی آمار خشونت خانگی در جهان، الیسا نیگر (Elyssa Nager) نویسنده آمریکایی یک راهنمای گام به گام با عنوان له کردن کک‌های خودشیفته (Crushing Fleas) منتشر کرده است که به قربانیان خشونت خانگی راه و چاه نجات از وضع نامطلوبی که با آن روبه رو هستند را نشان می‌دهد.

این نویسنده که خود تجربه مواجهه با خشونت خانگی را داشت، پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش در نهایت به سازوکاری دست یافت که او را از رنج، ترس، اضطراب بی امان و قربانی بودن به توانایی، اختیار، صلح و احترام به خود رساند. وی تصمیم گرفت تا با به اشتراک گذاشتن تجربیاتش با دیگران، به آن‌ها در مسیر بهبود و رسیدن به زندگی‌ای که استحقاقش را دارند، کمک کند. حاصل این هدف، نگارش کتابی بود که با اقبال عمومی روبه‌رو شده و در صدر فهرست کتاب‌های پرفروش آمازون قرار گرفت.  


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY