کتاب‌درمانی رایگان این کتابفروشی شهر سیاتل واشنگتن
بازديد : iconدسته: اخبار

فرگوسن نام طرحش را کتاب‌درمانی با استفاده از داستان و رمان گذاشته است و سعی می‌کند با پیشنهاد کتاب‌های داستان به مراجعه‌کنندگانش کمک کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سیتل‌ ریفایند، شهر سیاتل ایالت واشنگتن در آمریکا محله‌ای به نام کاپیتول هیل دارد که کنگره آمریکا در این محله واقع شده است ولی بیشتر شهرت این محله به داشتن کتابفروشی‌های متعدد آن است که اکثر آنها فعالیت جانبی بسیاری دارند.

یکی از این کتابفروشی‌ها که چندوقتی است در میان افکار عمومی به شهرت رسیده است، کتابفروشی به نام «سلام دوباره» (Oh Hello Again) است که «کاری فرگوسن» مالک و موسس آن است. فرگوسن در رشته روانشناسی تحصیل کرده و به تازگی طرحی برای کمک به مردم دارای مشکلات روحی و اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

فرگوسن نام طرحش را کتاب‌درمانی با استفاده از داستان و رمان گذاشته است و سعی می‌کند با پیشنهاد کتاب‌های داستان به مراجعه‌کنندگانش کمک کند. مشتری‌ها کافی است پیش فرگوسن درددل کنند و او کتاب‌های داستان برای آنها پیشنهاد می‌کند که گفته می شود در اکثر موارد هم کارساز بوده است.

این کتابفروشی خلاق آمریکایی می‌گوید مردم در دنیای امروزه با مشکلات بسیار روحی روانی درگیر هستند درحالی که با خواندن رمان‌ها و داستان‌ها به راحتی می‌توانند بر این مشکلات غلبه کنند. او می‌گوید ما تنها به افراد پیشنهاد می‌کنیم کتاب یا رمان بخوانند و در اصل خودشان مشکل‌شان را حل می‌کنند.

وی می‌گوید ایده کتاب‌درمانی را از چند رمان انگلیسی به همین عنوان گرفته و می‌گوید در اصل من هیچ کاری انجام نمی‌دهم تنها با تسلط به عناوین و موضوعات کتاب‌ها و با توجه به سابقه تحصیلی خودم سعی می‌کنم به مراجعان کمک کنم.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY