آیا میشل اوباما جایزه نوبل ادبیات را دریافت می کند؟
بازديد : iconدسته: ادبیات

ماه گذشته، برخی از نشریات آمریکایی اعلام کردند که میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا برنده جایزه نوبل ادبیات خواهد شد.

آزما به نقل از novostiliteratury.: اختصاصا مقاله ای در وب سایت Taters Gonna Tate منتشر شد و اعلام کرد که خانم میشل اوباما به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات اعلام شده است. در مقاله ادعا شده بود که او نیز مانند همسرش جایزه نوبل را دریافت خواهد کرد. جایزه نوبل صلح ۲۰۰۹ پیش از این به شوهر او باراک اوباما اعطا شده بود.

در این گزارش آمده است: «به نظر می رسد هیئت داوران جایزه نوبل نسبت به اوباما بی تفاوت نیست.همین ماه گذشته اعلام شد که به خاطر«شدن»  کتاب پرفروش میشل اوباما، جایزه ادبیات به او اهدا می شود. و بانوی اول سابق آمریکا در کسب افتخاری بزرگ به همسرش باراک اوباما خواهد پیوست.»

با این حال نشریه «Snopes» ادعا می کند که «Taters Gonna Tate» یک سایت طنز است، و اخبار منتشر شده از اهدای جایزه نوبل ادبیات به میشل اوباما شوخی و فریبی بیش نیست.

این نشریه می نویسد: همه چیز در این سایت داستانی است. این ادعا حتی دروغ یا خبر جعلی هم نیست چون اصلا چنین چیزی در واقعیت وجود ندارد. اگر تصور می کنید چنین چیزی ممکن است به عقل خود شک کنید! هرگونه شباهت بین تخیلات این سایت با افراد حقیقی، مکان ها و رویدادها کاملا تصادفی است و همه تصاویر آن را باید تغییر داد و به طور طنزآمیز در نظر گرفت.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY