جدیدترین لیست کتاب های مناسب معرفی شد
بازديد : iconدسته: ادبیات

دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی  لیست جدیدترین کتاب های مناسب و دارای استانداردهای یک کتاب آموزشی و تربیتی مناسب را ارائه داد.

در لیست شهریور ۹۷ دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی  ۲۰۷ کتاب معرفی شده است که ۱۰۵ عنوان مختص دوره ابتدایی، ۵۳عنوان مختص دوره متوسطه اول و ۲۷ عنوان مختص دوره متوسطه سوم است. همچنین ۱۸ عنوان کتاب مناسب نیز به دانش آموزان دوره فنی و حرفه ای و کارو دانش اختصاص دارد. ۷ کتاب مناسب  معرفی شده در این لیست توسط مریم جلالی، استاد دانشگاه و نویسنده حوزه کودک نوشته شده است. آثار جلالی اقتباسی است از بوستان و گلستان سعدی.

کتاب های مریم جلالی به شرح زیر است:

«حاکم و دشتبان»، «شکم گرسنه و پیرمرد زاهد»، «مرامنامه رسیدگی به خرها»،«اسب حاتم طلایی»، «امیر کوتاه قامت»،«بیطار» و «نگین انگشتری» از مجموعه کتاب زنبور توسط انتشارات بین المللی گاج؛ مناسب برای دانش آموز چهارم، پنجم و ششم.

این فهرست بر اساس موضوع تنظیم شده و دیگر اطلاعات کتاب مانند : نام خانوادگی و نام مؤلف یا مؤلفان؛ عنوان مجموعه: عنوان کتاب؛ نام و نام خانوادگی مترجم یا مترجمان؛ محل نشر: ناشر، سال انتشار؛ تعداد صفحات؛ قطع کتاب؛ شابک، مخاطب کتاب و پایه تحصیلی نیز به ترتیب آمده است.

کتاب های معرفی شده در فهرست دبیرخانه سامان‌دهی منابع آموزشی و تربیتی مورد تایید سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است و خرید، فروش و معرفی آنها جایز است.


iconادامه مطلب

سایر صفحات سایت

Copyright © 2013 _ Design by : MrJEY